Czy ogłoszenia pozwalają zwiększyć przychody firmy?
Praktycznie każdy Internauta przynajmniej raz miał okazję korzystać z bogatych szanse, które proponują portale ogłoszeniowe. Pozwalają one prowadzić sprzedaż produktów i usług także klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, jakim zależy na darmowej promocji prowadzonej działalności gospodarczej. Bezproblemowo zauważyć, że ogłoszenia winny się “czymś” wyróżniać, ponieważ w przeciwnym wypadku istnieje gigantyczne prawdopodobieństwo, że po prostu znikną w gąszczu innych ofert. Mądry pomysł stanowi przygotowanie chwytliwego tytułu oraz atrakcyjnego opisu, choć równie znaczącą sprawą jest dodanie do oferty co najmniej jednego, a najlepiej nawet kilku fotografii. Nie da się ukryć, że zdecydowana większość potencjalnych klientów to wzrokowcy, jakim może przypaść przejrzystość ogłoszenia, a jednocześnie fakt, iż w jego treści odnaleźli wszelkie niezbędne z ich punktu widzenia informacje.
Twardy orzech do zgryzienia mogą mieć także klienci, którzy nie mają zielonego pojęcia, z którego portalu ogłoszeniowego powinni korzystać. Praktycznie wszystkie zachęcają do siebie sloganami typu dodaj ogłoszenie, choć największe zainteresowanie ofertą użytkownika są w stanie zapewnić wyłącznie te najpopularniejsze. Zdecydowana większość z nich pozwala na dodawanie ogłoszeń bez konieczności ponoszenia w związku z tym jakichkolwiek wydatków. To zdecydowany atut portali ogłoszeniowych, które w tym zakresie przewyższają szanse portali aukcyjnych, ponieważ w ich wypadku klientowi zawsze towarzyszy prowizja od zrealizowanej sprzedaży.

Twardy orzech do zgryzienia mogą mieć także klienci, którzy nie mają zielonego pojęcia, z którego portalu ogłoszeniowego powinni korzystać. Praktycznie wszystkie zachęcają do siebie sloganami typu dodaj ogłoszenie, choć największe zainteresowanie ofertą użytkownika są w stanie zapewnić wyłącznie te najpopularniejsze. Zdecydowana większość z nich pozwala na dodawanie ogłoszeń bez konieczności ponoszenia w związku z tym jakichkolwiek wydatków. To zdecydowany atut portali ogłoszeniowych, które w tym zakresie przewyższają szanse portali aukcyjnych, ponieważ w ich wypadku klientowi zawsze towarzyszy prowizja od zrealizowanej sprzedaży.